Sommar på Årstaliden!

Äntligen har sommarlovet börjat och semestern nalkas och vi i styrelsen vill tacka er för uppslutningen under årsstämman. 30 medlemmar var på plats och delade med sig av sina kloka tankar.

Vi vill nu önska er en riktigt härlig sommar och påminna om att spendera mycket tid i hängmattan, äta så många glassar ni kan och inte grilla på balkong eller uteplats, utan använda den avsedda grillplatsen.

GLAD SOMMAR!

/Styrelsen

Lämna ett svar